چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هوشمندانه‌ترین شیوه تبلیغات در اینستاگرام است؟
نوشته شده توسط : allen weissinger

در پاسخ به پرسش های شما عزیزان که در تکاپوی این هستید که میان شیوه‌های رایج تبلیغاتی، کدام یک هوشمندانه، دقیق و مقرون‌به‌صرفه‌تر است این مقاله را انتشار میدهیم.

با توجه به سرویس های بازار ایسنا و گزارشاتی که مبنی بر این مبحث داده شدند یکی از ویزگی های تبلیغات در اینستاگرام بیشتر دیده شدن جذب مخاطبان هدف و دریافت سرنخ‌های تجاری است.

با در این قسمت تنها از بازار ایران و تاثیر این برنامه بر آن صحبت میکنیم چه بسا که اینستاگرام جهان را زیر و رو کرده است اما با نفوذی که در حال حاضر در میان کاربران ایرانی دارد میتواند راهی کاملا هوشمندانه, سریع, سودمند, آسان برای تبلیغات در زمینه های مختلف باشد تاثیر های این برنامه در تبلیغات و گسترش کسب و کارها تا به اینجا غیر قابل باور است و همانطور هم رقابت در این شبکه بسیار سخت شده و تنها کسانی میتوانند بهترین باشند که از استراتژی قوی و هوشمندانه و از روش‌های متنوع تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنند.

درحال حاضر هم تنها دغدغه صاحبان کسب و کار تشکیل دادن یک گروه و نگه داشتن آنها و تبدیلشون به بازار هدف میباشد که البته با ویژگی های متعدد و بسیاری که اینستاگرام در اختیار مخاطبان خود گذاشته دسترسی به آن خیلی هم سخت نیست و تقریبا خیلی از اما اگر های گذشته را از بین برده است.

منبع: socialtradia.com

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام چیست؟

فیس بوک که کمپانی مادر اینستاگرام میباشد یک داشبوردی را برای سیستم تبلیغاتی کسب و کارها طراحی کرده که اگر به آنها دسترسی داشته باشید میتوانید به راحتی گروه های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید و استفاده از اطلاعات طبقه‌بندی شده کاربران اینستاگرام و انتخاب تارگت صحیح برای اجرای کمیپن‌های تبلیغاتی، امتیاز بی‌نظیری را به کسب‌وکارها داده است.

بنابراین مخاطب ها با داشتن امتیازات زیر میتوانند به کار خود ادامه دهند:

موقعیت جغرافیایی

سن و جنسیت

زبان

جمعیت شناسی( وضعیت تاهل، شغل، تحصیلات، مالی و....)

علایق و رفتارها

ارتباطات

و البته نسبت به هدف گذاری شما انتخاب تارگت هم متفاوت است یعنی پنج تارگت هستند که که در بین اسپانسرها قابل انتخاب اند ( تعداد کسانی که یک عکس یا یک فیلم تبلیغاتی را بین پست‌های خود می‌بینند (Reach)،  رافیک (هزینه برای هر کلیک به وب سایت یا به اپ استور، نصب اپلیکیشن، میزان لایک یا کامنت روی پست‌ها و نمایش ویدیو بصورت کامل) این ها همان پنج تارگت هستند.

بنابراین پس از ایجاد این گروه شما موفق میشوید پست های خود را در صفحات خانه یا استوری مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

آیا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مناسب کسب‌وکار من است؟

تبلیغات اسپانسر عموما برای کسانی که دنبال جذب بهتر مخاطبان و برند شدن و مشارکت کردن و سود درآوردن هستند جلوه ی بسیاری دارد البته اگر قصد شما از حضور در اینستاگرام جذب شبه فالوور است و دیگر هیچ نیازی نیست خود را به زحمت بیندازید اما اگربه دنبال ارتباطی سریع و دقیق با گروه مخاطبان هدف هستید، اسپانسر اینستاگرام قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند.

اخیراً در یک بررسی توسط اینستاگرام متوجه شده‌اند که ۶۰ درصد از کاربران اینستاگرام درباره محصولات و خدمات در اینستاگرام اگاهی می‌یابند و ۷۵ درصد از آنها کارهایی مانند بازدید از سایت‌ها، جست‌وجو و یا پیشنهاد یک محصول به یک دوست را پس از دیدن پست اینستاگرام، انجام می‌دهند.

بنابراین زیاد دیده شدن شما دراین صفحات کمک میکند که در هر زمان از حس شدن نیاز مخاطب به محصول شما به راحتی بتواند به اکانت شما دست پیدا کند و در این صورت شما یک تبلیغات موثر و موفق خواهید داشت که تنها با اسپانسر تبلیغات قابل اجرا است





:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: